onsdag 21. mai 2008

Litt av hvert og mye rart

Det har skjedd og skjer veldig mykje for tida.
17. Mai va en heller kald fornøyelse. Eg trudde at det va bære i heime nordnorge det snydde på 17.mai, men kem som våkna opp til sny og sludd i Oslo, joda det va Linda. Eg e heilt sikker på at eg har fått frost inne i beinmargen, fordi eg har frose så mykje etter det. På ettermiddagen va vi en liten gjeng samla hos Benedicte å grilla og spiste litt is og kake, veldig kjekt!

Ellers så går det i eksamenslesning, det e utrulig kjedelig. Eg har store konsentrasjonsproblema, og frykte veldig at eg ikkje en gang skal klare å stå på den eksamen eg har på fredag. Eg bare glede meg til å bli færdig med detta året, kjenne eg e klar for å komme i gang med den egentlige utdannelsen. For de som ikkje har fått det med seg så skal eg til Trondheim og blir førskolelærar på en egen høgskolle for førskolelærera. Eg har aldri vært i Tronheim og kjenne ikkje så veldi mange der, men det føles veldig riktig at eg skal dit.

En anna ting eg glede meg til e bursdagen min, sjøl om den kommer rett før den andre eksamen eg har. Eg blir jo eldre, veit ikkje om eg syns det e så positivt, så kanskje det ikkje e så mykje og glede seg til?! :/

3 kommentarer:

stinekarin sa...

Teite dusteeksamen! :P
Satser på at vi står, begge to! Det hadde vore veldig greit.. Så slepp vi å reise til Oslo i høst for å ta den dumme eksamenen om igjen..

Snakkes på lesesalen i måro.. :|

Sigrid sa...

Kas eksamen hadde dåkk? Gikk det greit?

ALLE gler seg tell bursdagen sin, sjøl om man blir eldre - dagen e spesiell veit du ;)

Linda Birgitte sa...

Vi hadde eksamen i kristologi(læren om Jesus Kristus. Det va forsåvidt greie oppgava, men det va det eg hadde lest minst på og det va lengs sia vi hadde hatt forelesninge om:P Håpe eg står!