torsdag 1. mai 2008

Sverige

Mye har skjedd siden sist jeg skrev. Jeg har flyttet ut av leiligheta på Majorstuen og inn hos min søster på Nordstand. Grunnen til at jeg har flyttet er en litt sær husvært.

Nå har jeg langhelg i Sverige, nærmere bestemt Göteborg. Min kjære søster Beate er nemelig på i praksis i den norskje sjønmannskirka, som diakon. Jeg er satt i arbeide jeg også, i går lagde jeg to kakebunner, som jeg skal pynte i dag og som skal fryses ned til 17.Mai.
Ellers så har vi hatt høymesse i dag på Kristihimmelfartsdag, eller også kalt Himmelspretten, der var jeg tekst leser, så der er ikke bare ferie jeg er på!
Sener skal vi på Liseberg og et museums sak.
Jeg glede meg:D

4 kommentarer:

Sigrid sa...

Har du flytta ut? ..lemna ho Stine aleina? ;) Katti kjem du sørover?

Linda Birgitte sa...

Ja eg har levna stakar Stine, men det e ikkje så innmari lenge til ho også flytte!! Og det e overhode ikkje ho som gjor at eg fløtta.
Eg kjem nok ikkje sørover Sigrid;) Men nordover derimot kommer eg 9.juni:D

Sigrid sa...

Haha, meinte så klart nordover ;)
gikk ho dåkk på nervan?

Linda Birgitte sa...

ja det kan du mildtsagt sei:P Dama må være psykisk syk eller noka!!! Nokka e i hverfall alvorlig gale, når vi får ho heilt opp i vranghalsen og hos oss... uff nei... ho veit ikkje at eg e fløtta, før ho reiste vekk uka før, så no bor stine aleina...