lørdag 23. august 2008

Hybeln min

Denna uka har eg begynt på skolen, det starta med tale ved rektor og litt salmesang (ja dmmh har kristengrunnlag helt i bånn, men det blir ikke profilert). Vi fortsatte med rebusløp i nærområde til skolen, på kvelden va det fest på samfunnet, men det orka eg ikkje være med på, va så sliten etter helga, så da dro eg på jentekveld i laget som va ti ganger roligere enn samfunnet. Resten av uka har vært prega av fadderopplegge som eg syns baseres for mykje på fest og fyll, info og type bli kjent opplegg. Eg har vært med på nokka av fadderopplegge, men har også til tider valgt laget forran fadderopplegg, i går va det oppstartsmøte for laget med hybelkveld etterpå, det va kjempekoselig!
Eg e blitt veldig flink til å gå nån omveia heim etter sånne ting, men med hyggelig følge tar man gjerne en vei som e litt lengre;)


Under vise eg nån bilda av hybeln min og utsikten fra romme mitt:)



Utsikten fra romvinduet mitt, her kan det bli mange fine solnedganga

Litt mer utsikt

Litt av rommet mitt, sofan min som også e senga mi.

Litt smårotat, men her e litt meir av rommet mitt, se ut vindue på di fantastike fargan:D

Ingen kommentarer: