onsdag 5. november 2008

Nå begynner det å bli ei stund siden jeg sist skrev noe her. Jeg har begynt i praksis i barnehage på ei småbarnsavdeling 0-3år, det er superkoselig. Jeg har en godt grunn til å legge meg ned på gulvet midt i arbeidstida, det er det ikke alle andre som har, antakelig ville veldig mange blitt sett litt rart på hvis de la seg ned midt i ofentligheten.... hihi.. (ser det for meg, fine menn i dress på kontoret som legger seg ned på gulvet). Det er veldig lærerikt med praksis, har lært utrolig mye og blitt veldig bevist på hvordan jeg forholder meg til barna, hvordan jeg prater med tanke på spåkstimulering, f.eks ikke bare sier den og peker på tingen barnet vil ha, men benevner det med navn. Barna gir mye glede tilbake.

Til formiddagsmaten i går hadde alle barna fått en spisebrikke med bilde av seg selv under talerknen. Knut på 2 år var litt uheldig å velte koppen sin med melk. Han blir først litt forskrekka også sier han med lur stemme " Knut var tørst" og peker på bilde av seg selv. ( Navn er endra, må jo passe på tausheitsplita mi)

Ellers så har jeg vært i Oslo på generalforsamlinga til laget. Jeg ble positivt overrasker, jeg hadde trodd at dette kunne kommet til å bli kjedelig og tørt, men faktisk var det meste veldig spennende. Jeg ble ikke valgt inn i landstyret, men det syns jeg var like greit. Under Oslo oppholde bodde jeg hos min gode venn Katrine, det var kjempekoselig. Traff også noen andre fredtunfolk. Søndagen var Ivar, Katrine og eg på teknisk museum, det var gøy. Etter jeg med Ivar hjem til mor og far, og spiste middag, de var veldig koselig:)

Katrine og meg ut i sola

Katrine, Ivar og meg:) Einaste bilde med alle på.

Eg fant en fin gammel bil å leke med;)

Ingen kommentarer: