mandag 18. mai 2009

17.Mai feiring

Det er dagen etter 17.Mai. Det kjennes i hele kroppen, er litt sliten selv om jeg ikke har gjort så mye i dag, og beina de er vonde hver gang de må gå. Men hva gjør vel det? Jeg hadde ei fantastisk 17.Mai feiring. Jeg lar bilder fortelle om innholdet.


Dagen startet med 17.Mai frokost hjemme hos Ivar.


Så vandret Ivar og jeg til byen, der gikk vi i tog, spiste is og møtte kjentfolk. På Dette bilde er Iselin og Ivar.


Store gutter kan også bli sliten og trøtt på 17.Mai;)


Jeg fikk min første sikkerlige gassballong. Som i dag dupper rundt i taket over senga mi<3
17.Mai fest på Berg, sammen med krikk. Det var grilling, leker, kaker og sang. Her synges Nasjonalsangen.



Bunad og stylter var ikke lett, men Ragnhild fikk taket på det:)


Kjærestepar i sin bunadsstas. For øvring Nordlandsbunad og Bardu/Målselv bunad.




2 kommentarer:

Sigrid sa...

så søøt dåkker e :) hørtes ut som en fantastisk 17.mai!

Linda Birgitte sa...

Tusen takk Sigrid:)