lørdag 30. mai 2009

Sko

I går slo det meg, at den siste uka har jeg kjøpt og fått intet mindre en tre par nye fotøy. Alle sammen er veldig fine, så jeg fikk så lyst å vise dem til dere:)


En dag da jeg skulle dra til skolen pøs regna det og jeg kom på "det er hull i støvlene mine". Men ingenting er så galt at det ikke er godt for noe, jeg fikk kjøpt meg fine nye støvler før jeg dro på skolen. Flaks:)


Disse kjempesøte balerinaskoene fikk jeg da jeg feiret bursdagen min litt på forskudd forje helg. Tusen takk:D

Disse skoene er innkjøpt for sommerens bryllup. Jeg skal i to og da er det greit med fine sko;)

2 kommentarer:

guro-uro sa...

sko er bra
og gummistøvler er genialt
og pakken er kommet frem :)
hadde allerede sett kaka di, kjempefin :)

Linda Birgitte sa...

Ja pakken e kommet frem! TUSEN TAKK:) den sjokoladen va bare litt for god, når eg kom sliten hjem fra skolen;)