fredag 3. juli 2009

Brudebukett med roser og peoner

I dag har jeg laget brudebukett med røde roser og rosa pioner. Resultatet ble en tett og rund bukett, litt amrikansinspirert. Jeg brukte hvite perler i rosene for å få prikkene over i 'en;) Håper bruden blir fornøyd. Jeg laget også bordekorasjoner i noen kjempe tøffe skåler. I skålene hadde jeg vannperler (anbefales), som er utrolig dekorative og samtidig er med på å gi fuktighet til blomstene. Jeg brukte mørkrøde pioner, rosa orkideeer og bjørnegress. Så enkelt at hvem som helst kan få det til og utrolig dekorativt.





4 kommentarer:

Sigrid sa...

Du e kjempeflink!! :)

Linda Birgitte sa...

Tusen takk Sigrid:)

Ragnhild sa...

Jupp, det er du virkelig, Linda.
I helga ble broren min gift, og jeg har skrevet litt om det i bloggen min, hvis du er interessert. Jeg tok med et bilde av brudebuketten til Mette ekstra for deg :-p Her. Ha en fortsatt god sommer :-)

Ragnhild sa...

Æsj, adressa ble feil.. Bare stryk det første, så funker det :-D