søndag 4. juli 2010

Sommerens bilder hittil:)

Her kommer det noen bilder fra min sommerferie så langt.De to første ukene tilbragte jeg hos Ivar og hans familie. Der fikk jeg slappa godt av. Nå er jeg kommet hjem til nord og har vært her i ei uke. Jeg har i løpet av denne uka hadd opplæringsvakter på sykehjemmet. Der skal jeg jobbe i sommer som renholder og kjøkkenassistent. I dag skal jeg på min første vakt alene, så det blir spennende :)


Men vann hagen, er kano en nyttig ting. En søndag formiddag dro Ivar, Marit, Dennis og jeg på kanotur i Svartorn.


Siden det var litt trangt med 4 i kanoen, padlet Ivar kaiak.


Ragnhild kom på besøk til oss på St.Hans aften, sammen med en god del andre folk. Vi grillet, badet og koste oss.

Ivar og Erik fikset bål i bålpanna, der grillet vi marshmelows.

Min kjære søster Beate har fulført Mastergraden sin i diakoni. Jeg og Ivar med henne da hun skulle uteksamineres. Det var gudstjeneste, kirkekaffe og avsluttningssermoni. Her er Beate med sin veileder.

Hele kullet som var ferdig uteksaminert.


Bilde på do, skifter hver dag. Verdens beste kunstner står bak bildet hver dag!

Her er hytteknøttet som Ivar og jeg bor i, hos Ivars foreldre.

Romantikk i solnedgang :)

Ingen kommentarer: