onsdag 20. oktober 2010

Kong Vinter bruser med vingene sine...

I morges lå jeg og titta på lyset som kom gjennom persienern min og syntes det var så hvit lys. Jeg åpnet persienern og utenfor var en snøpynta hage og by. Jeg sa at Trondheim har pynta seg. Plutselig var det litt julestemning her, selv om det bare er 20 Oktober. Jeg syns i grunnen det er greit med litt julestemning for jeg må pakke noen julegaver i dag, for de skal reise til Nord-Norge med mamma og pappa, på tirsdag.

Ringblomstern har tatt på vinterhatten.

Utsikt mot byåsen.

Vårt flotte tuntre, tror det er en blodlønn:)

Morten måtte ta bussen i dag. Skuteren har tatt ferie kanskje for i hele år, kanskje for i dag.

1 kommentar:

Marius sa...

Koselig med oppdatering.
Her i bakvendtland er snøen fraværende, til fordel for ca 20* og fare for solbrendt.
Hadde i dag min siste dag på skolen for i år. Bare fire eksamener igjen før det er skikkelig ferie.