onsdag 8. juni 2011

Å grue seg

Å grue seg er ikke noe gøy! Akurat nå gruer jeg meg til to ting, eksamen i morgen, som består av en praktisk del - der vi i grupper har laget forestillinger og en muntlig del som jeg gruer aller mest for. I tillegg gruer jeg meg til at Ivar skal reise sørover til sommerjobbing, mens jeg blir igjen i byen for å jobbe her (men selvgjort er velgjort, er det vel et ordtak som sier).

Men det er mye og glede seg til også. Etter at eksamen er ferdig skal jeg tilbringe helga sammen med min søster, som kommer på en liten visit. Jeg skal flytte- dette er et grue/glede prosjekt. Gruing fordi det er mye jobb og mye organisering når man ikke har bilen sin tilgjengelig. Gleding fordi jeg etterhvert -forhåpentligvis ganske snart kan flytte inn i leiligheta på Berg der Ivar og jeg skal bo som nygift ektepar. Jeg gleder meg til å innrede og gjøre det koselig i vårt første felles hjem.
Sist men ikke minst så kan jeg glede meg mye til bryllupet vårt i slutten av Juli, jeg har mange ting som skal planlegges og fikses innen den tid, så dette blir det nok brukt mye tid på i sommer :)

1 kommentar:

Line sa...

Det går nok bra skal du se.
Lykke til med eksamen først.m Uansett korsn det går så går det over. Men det går helt sikkert bra også. Så får du ha lykke til og kose deg masse med å pynte i leiligheta deres. Og til sist. Hils søstra di. Eg bør ringe ho!
Vi snakkes
Hilsen Line