torsdag 22. september 2011

Bilder fra Prestegårdshagen

Alle som var i bryllupet vårt fikk høre om at jeg er glad i å ta bilder, det er ikke alltid jeg er inspirert eller klarer å se de bra motivene, eller har med kamera når jeg ser de fine motivene. Men i dag har jeg vært på foto"tur" i prestegårdshagen. Det vil si at jeg har rusla rundt i hagen på Berg Prestegår, hvor jeg og Ivar er så heldig å få lov å bo og være vaktmestere. Jeg laget et par kolager, fordi jeg tok så mange bilder jeg var fornøyd med. Det er bare å klikke på dem så får du se de i større format.
Høstblomsten caluna sammen med de hvite margerittene jeg planta i sommer, skaper god stemning på trappa vår. De rammes inn av sypresser på hver side av trappa.


I vinter og sommer ble det bygd en ny parleilighet her på i Prestegården, og mens de reiv opp mange lag med gulv dukket disse skjønne gamle skoene opp. De må ha tilhørt en skjønn liten gutt en gang. De har nok hadd skinnsåler, men er tydelig blitt forsterket i sålen. De fikk en liten luftetur ut i dag, jeg tror de ble glad ;)
I hagen. Her kan du også se det herskapelige huset vi bor i fra hage siden. Den hvite benken tilhører ikke hagen, men en nabohage, jeg synes den er så vakker der den står.

Jeg ønsker deg en fin kveld.

Linda

1 kommentar:

stinekarin sa...

Fototur! :D Skulle gjerne vært med, men vi får ta det igjen :) Si fra hvis du plutselig er i Oslo!