fredag 28. oktober 2011

Pakkelapper

I dag har jeg laget fem juletags eller pakkelapper om du vil. Disse skal sammen med en del andre kort og pakkelapper få reise til min hjemkommune for å være med på julemesse. Alle bærer et nostalgisk preg, er vist en fase jeg er inne i ;) Tenker å pakke de fint i celofan og med en liten merkelapp om de er "hjemmelaget med kjærlighet" så vil kanskje noen kjøpe de selv om man får pakkelapper på nille til gibort pris.





Teksten er har jeg skrevet og printet ut. Synes det er en litt morsom detalj. Denne pakkelappen har fått en ekstra detalj i form av en halv trykk-knapp sydd på hjerte.


Alle pakkelappene har slike til - fra skrivefelt stemplet på, på baksiden

1 kommentar:

Line sa...

De e søt, eg glede meg.-) Må i alle fall sørge for å få kjøpt nån sjøl:-)