søndag 12. februar 2012

Morsdag/valentinskort

Hurra for alle mødre. Jeg har laget et kort som kan være både morsdagskort, valentinskort, eller bare et hyggelig i kort for hvilken som helst hyggelig annledning. Jeg hadde store planer om å sende morsdagskort til både til mamma og svigermor, og dette korte skulle sendes til en av dem. Men fordi jeg er litt treig ble det aldri sendt, men Gratulerer med morsdagen likevell :)

Et easelcard med Magnoliastempel, mye synlig søm og papirer fra bunken min.


Plass til å skive en hilsen til noen man er glad i :)

Ønsker dere alle en fin søndag :)

Linda

2 kommentarer:

Marit sa...

Hei Linda
Et fantastisk vakkert kort- det gjør ikke noe at du ikke fikk sendt det når jeg fikk se det her (:-). Marit

Linda Birgitte sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar :)