fredag 2. mars 2012

Bryllupskort med Magnoliastempel #3

Det er helg, det er strålende sol i bartebyen, jeg skal reise til Oslo om noen timer for ei herlig helg med flotte jenter og jeg fikk et superkoselig brev fra Lydia i Libsboa i dag :D Jeg må si at livet er ganske bra akurat nå, i går derimot var dagen litt traurig, vi hadde prøve/øvingsoppgave på skolen som ikke gikk så veldig bra, men håper å få bestått (kunnskapen min hadde hoppet ut av hode i går, og det utrolig frustrerende å se på et spørsmål og du vet du har lest om det dagen før, men ikke kommer på svaret!!) i tillegg var været ganske trasig og humøret ble derretter. Godt at man kan starte med nye ark hver dag og at alle dager er forskjellig. De siste dagene har jeg puslet med dette bryllupskortet, inspirasjonen og motivasjonen av det kreative slaget har sittet langt inne, men jeg må si jeg ble riktig fornøyd med dette kortet. Dette skal pakkes ned i sekken min og tas med til Oslo- der skal min kjære søster overta det.

Jeg har brukt Pion Designs minipapirer, og jeg synes det er aldeles nydelig!! Motivet har jeg maskert og stemplet slik at selve brudeparet får litt mer kontakt enn på de to forrige kortene. Stemplene er: Magnolia: Bride and Bridesmaid og Magnolia: Groom Edwin. Rundt kantene har jeg brukt Distress Ink Walnutstain og vintage foto. Rosene og hjertne er kjøpt på panduro og blonden er fra mamma. Teksten husker jeg ikke hvor kommer fra.

Kortet er laget på samme måte som det rosa med engelen på, den står derfor veldig fint oppreist på gavebord og lignede. Fikk ikke til å ta bilde av det oppreist pga lyset.




Slik ser kortet ut åpnet, det ligger riktignok feil vei her, men dere skjønne sikkert hvordan det skal være

Håndskrevet tekst. Vi fikk et skilt i bryllupsgave med denne teksten og syntes den var veldig fin.


Ønsker dere alle ei riktig god helg!!

2 kommentarer:

Lydia sa...

Lol _nå skvatt jeg litt....
Syns det sto "I ekteskapet er ikke målet å tenne likt..."
Men bare noen sekkund var jeg litt forundra -så kom jeg på skiltet på veggen i stua deres.

Linda Birgitte sa...

Det er skiltet jeg har henta teksten fra, og er enig i at det ville vært litt dumt om eg bare hadde skrevet: i ekteskapet er ikke målet å tenke likt... det ville vært en merkelig ting å skrive til et nygift par