søndag 29. april 2012

Tag med Magnolia:Tilda with Daisy

Denne søte jenta: Tilda with Daisy fikk være med meg ut i den flotte hagen vår, i kveld. Her har jeg dillet og dallet ganske mye på en tag. Tagen har jeg klippet ut i den størrelsen jeg ville ha den. En enkel regel for tags er at de skal være dobbelt så høy som bred, i allefall sånn ideelt sett ;)

Jeg har brukt mye forskjellig papir. Tagen er laget av hvit kartong og farget med distress ink, jeg har brukt en rest av et resirkulerbart gavepapir, en bit fra en bok som har fått en omgang med tattered angel og en liten rest som jeg ikke husker hvor kommer fra, men er i allefall kjøpt på panduro. Blomstrene er fra Irima og Kort og godt. Blondene er rester jeg har fått av mamma.

Dette lille ornamentet har jeg laget med tørkepapir, vann, stempel, litt lim og og litt distress stain. Jeg sprayet vann oppå stemplet og trykket tørkepapiret inn i alle kriker og kroker ved hjelp av en pensel, lot det tørke og påførte litt distress stain og lim etterhvert. 

Jeg har kost meg masse med å fargelegge denne søte jenta, hun er fargelagt med akvarellfarger og jeg har tegner opp og farget bakgrunnen på frihånd.

Søt liten detalj

Jeg var så fornøyd med denne tagen at jeg hang den opp på veggen.

Håper dere har hatt ei fin helg. Det har vi, i dag har vi vært på tur ut på Piren og så på båtene og spiste is i det fine været.

Ha en fin søndagskveld.

Linda

Ingen kommentarer: