torsdag 17. mai 2012

17. Mai

HURRA for 17. Mai og gratulerer med dagen til alle samme. Her pøsregner det og det har det gjort i hele dag, men det legger ingen demper på humøret. Vi har hatt besøk av 12 flotte mennesker til 17.Mai frokost, vi har vært i Nidarosdomen på gudstjeneste. Nå sitter vi her hjemme å slapper av noen timer før 200 mennesker fra Laget og KRIK skal tilbringe 17.Mai kvelden her med grilling, leking og kake. 
17.mai dekorasjon som jeg har laget, fordi jeg ble så veldig inspirert av noen de hadde laget for salg på jobb.
Pottene kjøpte jeg til bryllupet vårt. 

Marsipankake som jeg skal ha med meg ned på festen i kveld. Det er sukkerbrød fylt med jordbær, vaniljekrem, banan og vanlig krem. Toppet med marsipanlokk og blomster laget i marsipan.


Vi har pyntet til 17.Mai
Langbord må til når man skal ha mange gjester 
(vi hentet flere stoler etter bilde ble tatt)

Meg selv under frokosten. Bunaden kom på etter at maten var spist ;)

Ha en superduper 17.Mai :D




Ingen kommentarer: