onsdag 8. august 2012

Et anderledes kort

Dette korte er ganske lite typisk meg, men det er gøy å prøve noe nytt. Jeg har funnet inspirasjon på bloggen Finnabair. Jeg har ikke så mange forsjellige farger av Glimmermist, eller perfekt pearls, men jeg har brukt de jeg har og mye distress ink. Jeg har også gjort det på min måte, men det er kjekt med inspirasjon når ens egen fantasi setter begrensninger. Da er det godt man kan utfordres også til å prøve noe som er litt uten om det vanlige. 



Frimerke har en gang vært på et brev/pakke og jeg har tatt vare på fordi jeg syntes det var så fint, og her kom det plutselig til nytte. Blomstrene har fått en omgang med distress ink og glimmermist.

Fugelen er fra Tim Holts. Synes den er så skjønn. 

Så det var mitt litt anderledes kort, jeg koste meg masse med det og skal prøve å arbeide litt mer med denne måten å lage kort på.

Linda

Ingen kommentarer: