onsdag 12. september 2012

Høsten er i anmarsj

Høsten nærmer seg med stormskritt. Vi har hatt den første høststormen- den velta et tre i hagen og da Ivar skulle rydde opp sagde han seg i foten. Heldigvis med håndsag så det gikk forholsvis bra, men han halta litt etter at hadde hatt på VERNESKO da han var ute å sagde i går ;). I dag har jeg en fridag og den har jeg brukt til å rydde litt ute. Tatt blomster ut av blomsterpotter og satt noe ned i et bed, fikk høre at en av plantene jeg hadde i krukke kom igjen til neste år, det må jo testes . Jeg har også gått en tur og begynt å male vinduskarmene våre. De var mørke og triste, jeg vil ha hvite vinduskarmer som reflekterer inn lyset, ikke bare stjeler halvparten av det dagslyse vi har i mørketida. For et par uker siden var jeg på tur med min gode venninne Randi, med meg var fotoaparatet og her er noen tidlige høstbilder fra den.
Nå må jeg lage middag til mannen kommer hjem fra skolen og studassjobben. Etterpå skal det bakes en kake som skal være med på jobb i morgen.

Ha en fortsatt fin dag

Ingen kommentarer: