lørdag 29. september 2012

Vertinnegave

I dag har jeg kost meg masse. Jeg var en tur i byen der blandt annet Panduro ble besøkt. De hadde 25% rabat på hele butikken for å feire 25 års jubileum. Jeg liker den typen fering der jeg kan handle litt billigere ;) Jeg fant også et supertilbud på Big Bite så jeg kjøpte med lunch hjem til meg og mannen som nøt ute i sola. Herlig!!

I kveld skal jeg på avsluttningsfest med blomsterbutikk kolleganene. Vi er tre stk som har og skal slutte der. (Jeg øker fra 60 -80% i barnehagen fra midten av oktober og da holder det med en jobb.) Jeg ville ha med en vertinegave til Berit som er så snill å inviterer alle oss på jobben hjem til seg i kveld og jeg ville at den skulle gjennspeile meg og min personlighet litt. Jeg er glad i sjokolade og denne med chilli er sterk, men veldig god, synes jeg. Men å komme med en litt kjedelig eske sjokolade er ikke helt meg, så da pynta jeg den litt.

Uten pynt.

Jeg har laget et belte og satt på rundt sjokoladeesken. Jeg har holdt meg mye til grønntoner og har prøvd å ikke dekke til den fine rosa som var i mønsterpapiret mitt.


Blomster og frimerkestempel er fra panduro, sommerfugelen er stemplet og etterpå farget med distress ink.

Jeg ønsker dere alle sammen ei fin helg. 

Klem fra Linda


1 kommentar:

Randi Anette sa...

Sjokoladeeska ble veldi fin med sånn fint bånd på =)