mandag 15. oktober 2012

Teleskopkort

Nå er vi hjemme igjen etter en fin helg i Oslo og omeng. Vi har vært hos Ivars foreldre, men har også truffet mange andre flotte folk som Ivars farmor, min søster og hennes samboer. Vi var i middagsbesøk til Ivars mormor og morfar og på gudstjeneste med gode venner. Jeg også med meg min søster med på Bikuben som er en fantastisk papirhobby butikk i Strømmen, der fikk jeg kjøpt masse fine ting, som forhåpentligvis blir til masse fine kort etterhvert. Korte jeg skal vise dere i dag er ikke med ting jeg kjøpte i helg, men mye er bestilt på nettbutikken til Bikuben. Jeg har laget et telekopkort. Pairene er fra Pion design, stempler fra Panduro og Magnolia.






Jeg laget flere teleskopkort forige søndag, dette var det første. Det var enkelt og morsom å prøve å lage noe anderledes. Jeg ønsker dere en fin mandag.

Klem

2 kommentarer:

ivar nesje sa...

Jeg synes du burde kalle dem snømannkort. De har jo ingenting med teleskop å gjøre.

Linda Birgitte sa...

åhh, men de heter det, det er ikke jeg som har bestemt det