torsdag 8. november 2012

Kort, kake og blomster

I helga var vi i barnevelsignelse til ei nydelig lita jenta. Jeg hjalp til med borpynting og bakte cupcakes. Jeg måtte jo også lage et kort til gaven, slik ble korte seende ut. Papirer fra Pion Desing og bilde fra Sagen Vintage, jeg hadde ikke så mange stempler eller motiver for babyer, så ende med disse to englene etter litt frem og tilbake. Korte har lillatoner, men ble fotografert etter mørkets frembrudd, derfor er fargene ikke helt riktige. 


Sjokolade cupcake med vaniljekrem inni og smørkrem med og uten sjokolade på toppen. Blomstrene er laget av marsipan og perler. Restene fikk bli med på jobb og der ble de allefall populære.

Bordekorasjoner av roser, hortensia, krysantemum, eføy og en liten fugl. 

Lydia hadde laget kjempe søte bokser med små tekster inni til alle. Boksen min er puttet sammen med juletingene for den passer godt å bruke til jul tenkte jeg. 

Ønsker dere alle sammen en fin kveld. Her blir det fort tidlig kveld i kveld for formen er ikke helt på topp.

Linda

Ingen kommentarer: