lørdag 17. november 2012

Magnolia ute i vinternatten

Det er lørdag og jeg har vært i byen og på Lade og gjort noen ærend. Mens jeg var i byen stakk jeg innom NMS sin julemesse og kjøpte meg et par lester og tok lodd. Jeg kom hjem med litt av hvert, men kan ikke si jeg liker byen en lørdagsformiddag, det er alt for masse folk.

I dag vil jeg vise dere et av julekortene jeg er veldig fornøyd med, derfor fikk det ikke reise på julmesse hjemme. Det skal nok sendes i posten til noen, men jeg vil selv bestemme hvem som skal få det ;)  Jeg har maskert sammen Magnolias Vinternatt og Midwinter Tilda og fargelagt med Distress Ink. Korte er laget av en gråpapirpose med en stor tag inni til å skrive på. Blonden har fått en runde i kaffe for å få den fine vintage brunfargen.
 



Jeg håper alle som titter innom har ei fin helg!!

Linda

2 kommentarer:

Line sa...

Så fint kort! Kortan du hadde sent til messa var også flotte. Skulle helst ha kjøpt alle selv! Eg kjøpte et par, men noen må jo eg og få laga heime med alle mine saker og greier. Eg skal i alle fall lage julekort sjøl til deg. Det blir litt for rart å sende et av dine tilbake til deg, ikke sant?

Linda Birgitte sa...

Tusen takk Line :D Det er nok mest spennede for meg å få et kort som jeg ikke har laga selv ;)