søndag 13. januar 2013

Bryllups layout

Her er den andre layout'en jeg skrev om i går. Bilde er fra vår bryllups for halvannet år siden. Jeg har brukt et hvit ark som base og brukt sjablong og sprayer for å lage bakgrunn + litt stempel. Jeg har brukt forskjellige restepapir fra pion desing og maja desing . Blomstrene er dra prima og farget med distress, den turkise blomstene og engelen er fra panduro. Synes denne fikk så fine farger som sto godt til fargene vi brukte til bryllupet vårt.



Jeg satte på et gjerde fra kort og godt, det har fått en omgang med distress ink vintage foto og walnut stain- Jeg har også stemplet med Glad i deg stemplet som også er fra kort og godt, kjøpt på salg i romjula :)

Ha en super søndag. Her er det iskaldt, så det spørs om det blir mye innetid i dag, til tross for den fine sola som skinner på himmelen.

Linda

1 kommentar:

Marit sa...

så fint kort..... Og kjekk brudgom:)
hilsen til min kjære svigerdatter fra Marit