søndag 16. juni 2013

Bordekking til 50års dag

Her kommer bilder av bordekkingen til Marits bursdag. Marit hadde leid telt med bord og stoler som ble satt opp på gårdsplassen. Vi dekket med papptalerkner fordi det ikke er så lett å oppdrive 40 like talerkner og fordi det ville blitt en kjempeoppvask. Fat og servietter matcher :) Jeg laget bordkort som vi festa på glassene så kunne folk finne igjen glasset sitt til kaffen hvis de ville ha mer kald drikke-smart. Vi var å plukket liljekonvall som er Marits favorittblomst i skogen og jeg plukket syriner til matbordet. 






Utpå kvelden kom kubbelysene mer til sin rett enn tidligere. Veldig greit med kubbelys ute, de trenger ikke underlag og er stødige. Jeg hadde vært en tur på Living og handlet inn disse som kom i fine tre pakninger. Bordene ble fine og rene, tror de passet bursdagsbarnet godt :)

Nå hører jeg slutten på Salmer til alle tider på radioen. Det er fin avslutning på helga. Jeg var veldig sliten i går, men vi fikk ordnet med bryllupsgave til guttene vi skal i bryllup til på lørdag og i kveld hadde jeg Endelig lyst å lage et kort igjen og fant inspirasjon til bryllupskorte det samme bryllupet. Det skal dere få se en gang i løpet av uka, det må bare bli helt ferdigstil.  Jeg ønsker at du skal få ei god uke og nye sommerens varierende dager. Jeg fikk meg ny jakke for regnværsdager i går, så for min del kan det godt komme en dag med regn slik at jeg får testa den, men bare èn ;)

Klem fra Linda

Ingen kommentarer: