onsdag 11. september 2013

Art Journal- flower girl

Dette er en art journal side jeg laget i sommer. Det er et bilde av meg som nok må sies og være litt over gjenomsnittet glad i blomster. Jeg har bundet krans med blomster fra hagen. Jeg har laget en side inspirert av Finnabair. Jeg har brukt dylusjon spray, distress refiller blandet med vann og sterk te som farger. Pynten kommer fra Prima og Tim Holtz.


Min mann Ivar har lurt veldig på hvorfor jeg  som han sier: "ødelegger boka".  Ja jeg har kjøpt en bok på NMS sin gjennbruksbutikk som jeg klipper, limer, maler, sprayer og tegner i, og det med viten og vilje. Min bibliotekarvenn var ikke helt sikker på om hun skulle være rystet eller gjøre det samme. Jeg syns at jeg ender opp med en veldig koselig bok, med mange minner og tanker i selv om boka ikke lenger kan leses. Jeg leste ikke boka før jeg begynte å dekorere den, men den heter Malstrømmen og handler vist egentlig om Saltstrumen. Jeg koser meg med å leke med boka mi, selv om det kanskje gjøres på en litt unormal måte.




I dag har jeg fridag på jobben og fikk sove lenge. Det var sårt tiltrengt for jeg har vært i minus på energi de to siste dagene. I dag har jeg bare kost meg med å lese bok (ikke den "ødelagte" ) og begynt å lage julekort. Noen vil nok synes det er tidlig med julekort, men det er greit å være ferdig med dem før desember og jeg tenke jeg også i år skulle gi bort noen til julemesse hjemme. Dessuten drømte jeg i sommer at det var midt i desember og hadde glemt å lage julekort. De julekortene måtte vist sendes den dagen da jeg kom på at jeg hadde glemt å lage dem. Skrekken, for en kortlager kanskje ;)

Ønsker deg en fin dag! 

Linda

2 kommentarer:

Line sa...

Biblitekarvennen lukrer på om forfatteren er Frode Granhus? I tilfelle får du nå en bok som er mye koseligere enn den var originalt som krim:-)
Kos deg med kunstninga og jeg gleder meg til å se kortene som blir oss til del på julemessa.-)

Linda Birgitte sa...

Forfatteren var nok ikke Frode Granhus og det kan hende jeg dermed har tatt veldig feil av at den handler om Saltstraumen :/ Vi bare antok det var den samme Malstraumen som vi leste om da vi var ved saltstraumen i sommer. Frank Pit het forfatteren av denne. Så feil kan man ta ;)