søndag 8. september 2013

Art Journal- høstskog

Søndagen har kommet. Jeg har vært på gudstjeneste og bidratt under den. Mannen er på Vassfjellet og jeg har hatt hjemmealene helg. I går gjorde jeg mye forskjellig blant annet laget jeg denne art journal siden. Jeg har brukt akvarell blyanter for å tegne soppene og gi de farge. Bakgrunnen er også farget med akvarell blyanter og litt hvit akrylmaling. Til slutt laget jeg soppmønster med promarkers og helt tynn svart tusj. Litt pirkearbeid, men veldig koselig pirkearbeid.  De små fuglene er stemplet på.





Jeg ønsker deg en god søndag og ei fin ny uke.

Linda

1 kommentar:

Line sa...

Fortelle meg, Linda har du tegna i boka?? Bibliotekaren klare ikkje å bestemme seg om man skal være rystet, eller forsøke det samme;-)
Det var kjempesøtt. Og jeg er sikker på at det bor en eller annen bak den tjukkeste soppen!

Hilsen Line