søndag 15. desember 2013

To julekort i rødtoner

God 3. søndag i advent. 
Tidligere i uka sendte jeg alle julekortene som var laget. Hvis noen føler de skulle hatt et men ikke fått et så ber jeg om tilgivelse for det. Jeg lager mange, men en eller annen gang stopper det opp for meg også ;) Mens jeg satt å putta kortene i konvolutter innså jeg at det var mange av kortene jeg ikke hadde tatt bilder av. Da dro jeg frem kamra og tok bilder der jeg satt, derfor litt varierende bildekvalitet. 

Nedenfor viser jeg to kort som går i rødt og hvitt. Det øverste med papirer fra Bildmålaran og et stemplet motiv farget med distress ink. Det nederste korte har papirer og motiv fra Pion Design.




Jeg håper du har hatt en fin helg. Det har vi her i Prestegården. I går hadde vi venner på julemiddag, det var skikerlig trivelig :D I dag har vi vært ute i hagen og nyt noen solstråler og mildværet.Nå har jeg bare fire arbeidsdager igjen til juleferie. Julegavene er endelig pakket - de fleste i alle fall, noen er lettere å pakke i kofferten uinnpakket. 

Ha en fin søndagskveld og ei fin siste uke i advent! Jeg kommer nok tilbake med flere kort snart.

Linda

Ingen kommentarer: