søndag 23. mars 2014

Borddekorasjon til dåp

I dag døpes en liten gutt. Jeg har hjulpet mamman hans med å lage dekorasjoner til bordene.  Jeg fikk gjøre som jeg selv ville og med det jeg ville av blomster. Det ble derfor en lang borddekorasjon i i hvitt og grønt med litt blå perler som pynt også ville mamman ha en høy til anretningsbordet. Denne laget jeg i en sko som de hadde fått blomster i ved fødselen.
 Jeg har brukt roser, Eustoma, Krysantemum, Eukalyptus, strå og noen grønner blader jeg ikke husker hva heter. 


Skoen ble fylt med det samme som den avlange dekorasjonen men fikk følge av en delphinium, grunnen til at det ikke er delphinium i den lange dekorasjonen var at den ikke var særlig holdbar, den bare mistet så mange blomster. Håper denne holder på noen av blomstene sine ut dagen. Jeg rakk ikke å dra å kjøpe noe annet blått, for butikkene var stengt når jeg oppdaga det og ikke åpnet enda da dekorasjonene ble henta.

Vi ønsker dåpsbarnet og foreldrene en flott og minnerik dag!

Dere andre ønsker vi en god søndag!!

Linda

1 kommentar:

Anne (Moseplassen) sa...

kjempesøte dekorasjoner!