søndag 8. juni 2014

Bordpynt til 80 års dag


 Jeg pynta også bordene til den tidligere nevne 80års dagen. Selskapet ble holdt i hagen til mine svigerforeldre og de hadde leid telt som vi dekket bord i. Når man har selskapet hjemme har man jo ikke nødvendigvis nok fat eller nok kapasitet til å vaske opp 50 stk, derfor brukte vi pappfat. 


 Vi pynta med liljekonvall og syriner, samt syrinlilla lys.

Bordkortene satte jeg fast på glassene med washi tape. På den måten kunne folk beholde glasset sitt gjennom kvelden.























Denne dekorasjonen har ikke jeg laget. Men den var så utrolig fin at jeg tok den med i dette innlegget likevell. Jubilanten hadde fått den i gave. Fargene er så harmoniskke og fine.

Linda

2 kommentarer:

Line sa...

Du er flink til å pynte , Linda :-)

Linda Birgitte sa...

Tusen takk Line :) Jeg liker å tenke ut hvordan man kan skape en god stemning ved å pynte bord og lokaler.