søndag 7. september 2014

Vintage bryllupskort

God søndag!
Det er en fin og rolig søndag her i huset. Mannen har vært borte i helga og er nå kommet hjem. Vi har spist en ikke veldig god fårikål, neste gang skal jeg heller kjøpe dyrere kjøtt med mer kjøtt, litt mer bein og mye mindre fett. Snart skal vi prøve Panacotta til dessert, håper den er bra på smak og konsistens ;)

Jeg har fått kost meg masse med kort laging og art journaling i helga. Et par julekort har sett dagens lys sammen med dette bryllupskortet. Dette kortet er laget med mønsterpapirer fra Bildmålarna, motivet er fra kort fra Sagen Vintage Design. Hjertene har jeg laget med en punch, biletten er fra Tim Holtz og blomstrene fra forskjellige steder. 


 De lilla blomstrene har fått litt hvitmaling på seg for å tone ned fargen litt. Det passet kortet mye bedre, og vil passe godt i forhold til brudebuketten. 
Jeg har brukt de samme mønsterpapirene inni kortet men hver for seg her.

Ha en fin dag videre!

Linda


Ingen kommentarer: