fredag 24. oktober 2014

Julekort med vindu

Hei
Nå er det helg for meg. Jeg hadde lang, lang arbeidsdag i går men i dag skal jeg ta livet med ro. Typisk meg så våkner jeg veldig tidlig når jeg har fri ;) 

I dag vil jeg vise dere et julekort. Ett av mine favoritter så langt i år. Jeg har brukt motiv fra Pion Designs klippeark fra fjorårets kolleksjon. Jeg tegnet og skjærte ut et vindu. Vindet er malt med hvit akryl maling, sverta med distress ink. og jeg brukte en snø penn fra panduro, for å skape et litt slitt og værbitt utrykk. pynten holdt jeg litt enkel med osteklut, snøkrystall og et par blomter, samt den lille teksten. Papirene er fra Pion Design og Papirdesign. 




Denne gangen har jeg satt inn et bilde inni kortet også, syns det var litt festlig med dette motivet der barna kikker ut, siden vi på utsiden av koret kikker inn et vindu. Jeg vet ikke hvor dette motivet kommer fra, for jeg lånte stemplet av en venninne for et par år siden og siden har motivet bare ligget ufarget. Jeg har farget med distress ink. 

Jeg håper du får en kjempefin fredag og at helga vil bli god!

Linda Birgitte

Ingen kommentarer: