mandag 24. november 2014

Englene synger høyt i kor... vintage julekort

Hei
I kveld vil jeg vise frem dette nostalgiske julekortet. 

Motivet med de to englene er fra et klippeark fra Kort og Godt. Jeg har klippet det ut i en oval form og limt perler rundt. Mønsterpapirene er rester fra i fjor, men jeg tror det blå er fra Bildmålarna og det brune fra Panduro. Kantene har fått en omgang med hvitmaling og litt Distress ink
Jeg har pynta med osteklut, blomster og en snøkrystall, både blomstrene og snøkrystallen har fått en omgang glitter. De små tekst klistremerkene er fra Tim Holtz.






Jeg har forsøkte å lage til en gammeldags lapp/notisbok side inni kortet. Sidene her har fått en omgang med distress ink.

Jeg deltar med med dette kortet på Vintage utfordrings blogg, der utfordringen er "engel".

Ha en fin kveld!

Linda Birgitte

3 kommentarer:

Andrea sa...

Very nice creation - I like it so much!Thanks for joining Vintage Udfordring.
Hugs
Andrea-Emmi41

Åsalill sa...

Vilket underbart kort du gjort. Jag gillar bilden, valet av färger och de vackra detaljerna. Tusen tack för att du deltar i Vintageutfordringen.
Kram Åsalill

Linda Birgitte sa...

Tusen takk :)