lørdag 6. desember 2014

Julekort i blått

Hei
Her er et nytt julekort og jeg prøver meg på blogging fra nettbrettet, datan min har nemlig sova stille inn. Dette ser jo ut til å fungere 😉

Kortet jeg skal vise i dag er laget med mønsterpapir fra Pion Design, motivet har jeg også klippet ut fra et av mønsterarkene til pion design, jeg har limt det på en ferdig utstanset bakgrunn fra Kort og Godt.
 Jeg deltar i Trel's blå eller hvit utfordring


 Jeg har pynte med snøkrystaller, de store har jeg laget ved hjelp av en punch og de små er kjøpt på Nille. Jeg har malt de små med akrylmaling.
Teksten inni er fra Kort og Godt


Ha en fin lørdag

5 kommentarer:

Unknown sa...

Dette hva virkeli ett flott bidrag Linda <3 orntli vinterstemning <3

Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos TreL.no sin utfordring. Klem fra DT Silje

May-Britt Thorbjørnsen sa...

Kjempeflott bidrag :) Takk for at du er med på Trel.no sin utfordring.

Linn sa...

Ojojooj, dette var virkelig nyyydelig! Åh koste meg med å studere detaljene og lag på lag med herligheter ♥ VAKKERT!

Linda Birgitte sa...

Tusen hjertelig takk 😊

Lise sa...

Utrolig nydelig og stemningsfullt kort. Takk dor at du deltar hos TreL.no