søndag 15. mars 2015

Babykort til gutt

Hei
Denne helga har vi vært på besøk hos et vennepar på Vestlandet som fikk en liten gutt rett før jul. Siden jeg var midt i julekort land ble det aldri laget et barselskort selv om jeg hadde lyst, derfor benytta jeg anledningen når vi skulle på besøk å lage kort (de fikk det grå og grønne strikka babysettet som jeg har vist før, sendt i posten).  Mønsterpapirene er fra Bildmålarna, Motivet et stempel fra Magnolia, jeg har laget motivet slik at det er fylt perler bak et plastlokk.  

  Jeg har pynta med blomster fra Prima, Kort og Godt og Papirdesign. Tekst stemplet er fra Kort og Godt, både inni og utenpå.

 De små klistremerkene er fra Nille og har fått et lag glossy acsent. 

























Vi hadde ei nydelig helg med strålende vær og en god del babykos.

Jeg håper du også har hatt ei  fin helg og at den kommende uka blir bra.

Linda Birgitte

Ingen kommentarer: