søndag 11. oktober 2015

Julekort i grønntoner

Hei 
Her kommer et julekort. Motivet er et stempel jeg har hatt i mange, mange år. Det er fargelagt med distress ink, jeg har stort sett holdt men innenfor grøn skalaen med et hint av blågrønt og litt røde detaljer for å skape noen kontraster. Om jeg får lov å si det ble jeg veldig fornøyd med slutt resultatet, selv om jeg underveis var skeptisk til meg selv.
 Mønsterpapiret er fra Bildmålarana. Det lå samen med papirer som ikke ble brukt i fjor.

 Noen små stjerne detaljer.


 Juletrærne er stemplet med et stempel fra Tim Holtz, så har jeg klippet de ut og snudd de, slik at blekket er på baksiden. På fremsiden har jeg malt med hvit akrylmaling og brukt snø penna jeg kjøpte i fjor, Den påføres, så må den tørke og til slutt varmes den opp med varmluftpistol.


























Innsiden er veldig enkel. Tekst stempel fra Kort og Godt. 

Ha en fin dag!

Linda

Ingen kommentarer: