søndag 4. oktober 2015

Pakkelapper #2

 Hei på dere nå en stille søndag kveld. 
Jeg har det vist med å blogge på søndagskvelder...

I dag har noen pakkelapper å vise frem. Disse har jeg skjært ut i tag form i kraft cardstock og i rød kartong. Stemplene på de brune er fra Tim Holtz, det jeg har brukt å det røde husker jeg ikke hvor er i fra.

 Denne har fått en god omgang med Distress ink. Notepapiret er en liten rest jeg hadde liggende. Julestjerna er fra Tim Holtz. Teksten har jeg skrevet.


 Denne pakkelappen har jeg brukt Distress paint og sverta litt med Distress ink. Stemplet har jeg embosset med hvitt emossingpulver. Teksten er fra Kort og Godt.

 En helt enkel rød tag, med hvis embosset tekst.

Denne siste tagen har også fått en omgang med distress ink. Motivet er et stempel fra Tim Holtz og teksten er fra Panduro .

Ha en fin kveld du som leser

Klem fra Linda

Ingen kommentarer: