søndag 25. oktober 2015

To julenatt kort

Hei
I dag har jeg to litt like kort å vise frem, derfor komme begge to i samme innlegget. Det ene er i vanlig bretta A5 størrelse og det andre er  6*6 tommer. Jeg laget først det lille og mannen ble så imponert at jeg ble inspirert til å lage et til, bare i stor størrelse. Vi er avhengig av å ha de kortene vi sender i samme størrelse, fordi vi lager et slags julebrev som vi skriver på data, printer ut og limer inn i kortene. Disse kortene er inspirert av Vicky, men jeg har laget det på min egen måte. 
 Bakgrunnen er laget med Distress ink. Husene er stempler fra Panduro- kjøpt for mange år siden. Disse er også fargelagt med Distress ink. 
 Tekst inni det minste kortet er fra Kort og Godt.

Det store kortet. 
 Dette kortet har fått en større måne, ekstra tekst på framsiden og et ekstra juletre i skogen. 




























Tekst inni fra Papirdesign. 

Jeg ønsker deg en fin dag!

Linda

Ingen kommentarer: