onsdag 4. november 2015

Kort - snømannklem

Hei
Jeg får så lyst å synge på sanger fra filmen Frost hver gang jeg ser dette motivet. Hører for meg stemmen til Olaf" Hei, jeg er Olaf og jeg ELSKER varme klemmer". Motivet er et stempel fra Bildmålarna. Jeg har brukt en teknikk på dette kortet som Vicy har gitt meg inspirasjon til. Klippe ut motivet, lage et lite landskap rundt, i stede for å bare sette opp en firkant/runding midt på kortet. Det gir et litt annet liv syns jeg, men kan være litt mer tidkrevende.

 Mønsterpapiret er fra Papirdesign, det samme er tekst stemplet inni. Juletreet er også et stempel, som har har stempla og klipt ut, snudd arket og gitt det snøeffekt med snow markers. Jeg har ikke en sånn fansy kuttemaskin (det står på ønskelista til jul) så derfor tvinges jeg til å være litt kreativ. Juletre stemplet er fra Tim Holtz


Ha en fin dag!!

Linda Birgitte

Ingen kommentarer: