mandag 28. mars 2016

Konfirmasjonskort i pastellfarger

Hei
I ettermiddag mens påskeferien synger på siste verset har jeg kost meg med litt kortlaging. Før påske spurte min søster om jeg kunne lage to konfirmasjonskort for henne. Vi ble enige om dette motivet fra et klippeark fra Maja Design. Jeg liker så godt disse motivene og fargene på de. Mønsterarkene jeg har brukt er fra noen småblokker jeg har, men husker ikke hvor de kommer fra. Blomstrene er nydelige og fra Papirdesign.



 Inni er det en liten papirpose lomme med en tag oppi med noen hyggelige ord.




 Dette gitarmotivet kommer fra samme klippeark som hovedmotivet.
 Teksen er stempel fra Kort og Godt og sommerfuglene er fra Magnolia. De er stemplet i blått og har fått litt gullglitter på seg. 
























Jeg håper du som titter innom har hatt en fin påskeferie 

Linda

Ingen kommentarer: